Gear Services

Gear Creative Agency
powstała na podstawie idei połączenia wielojęzyczności oraz komunikacji w Internecie i między przedsiębiorcami na całym świecie. Dlatego kołami zębatymi naszej agencji są wielojęzyczny copywriting oraz SEO copywriting, kojarzenie partnerów biznesowych oraz korekta tekstów.

Gear Copywriting

Po pierwsze – nazywamy rzeczy po imieniu. Nasza agencja zajmuje się namingiem oraz tworzeniem sloganów reklamowych w językach: polskim, angielskim i arabskim. Oryginalna nazwa i chwytliwe hasło dają gwarancję powodzenia kampanii reklamowej.

Po drugie – piszemy. Tworzymy teksty wyższej jakości, tj. teksty PR i marketingowe, teksty reklamowe, teksty na strony WWW, teksty ofert produktów, aktualizacje stron, mailing i newslettery w językach: polskim, angielskim i arabskim. Zajmujemy się również tłumaczeniem stron na język angielski i arabski. Profesjonalna treść to kolejny krok do sukcesu.

Po trzecie – dbamy o rozpoznawalność naszych klientów w Internecie. W związku z tym tworzymy teksty SEO (Search Engine Optimization), które pozwalają naszym klientom na wysoką rozpoznawalność wśród użytkowników wyszukiwarek internetowych. Usługę SEO copywritingu oferujemy w językach: polskim, angielskim i arabskim.

Gear Business

Kiedyś usługę tę nazywano centralą handlową, zaś obecnie wciąż istnieje na nią zapotrzebowanie. Mowa tutaj o kojarzeniu partnerów biznesowych i pośrednictwie w kontaktach biznesowych w Polsce oraz na rynkach anglo- i arabskojęzycznych Na początku postawiliśmy sobie za cel, by wprowadzić do biznesu język arabski – z pozoru egzotyczny, jednakże niezwykle popularny.W dalszej perspektywie rozwoju pragniemy wprowadzić także inne, niszowe, aczkolwiek powszechnie używane języki.

Gear Editing

Celem naszej agencji jest również dbanie o poprawność językową, bowiem każde słowo jest dla nas na wagę złota. Nie lubimy przecinków w niewłaściwych miejscach i nieatrakcyjnie wyedytowanych tekstów. Chcąc ratować poprawność języka polskiego, wprowadziliśmy także usługę korekty interpunkcyjnej, ortograficznej, logiczno-stylistycznej i kompleksowej tekstu